lørdag 2. januar 2010

Godt nytt aar!

Godt nytt aar alle sammen! Jeg er naa tilbake i Zambia etter en lang juleferie. Ferien startet med en ukes fjellvandring i Lesotho, no jeg anbefaler paa det sterkese for de som liker seg i fjellet. Der etter gikk ferden til Cape Town, Sor Afrika, med en ukes kurs fra idrettshoyskolen, med melkesjokolade og risengrinsgrot som tilleggspakke! Etter kurset i Cape Town drog jeg sor paa Kapp halvoyen der det ble mer fjell gaaing og surfing!

For to uker siden kom mor, far, bror og soster med folge paa besok. Ikke verst at nesten hele familien ville komme aa feire jul sammen med meg! Vi har hatt en varm og variert jul sammen, med 30 varmegrader baade julaften og nyttaarsaften. Naa har de vente nesen hjemover, mens jeg venter paa aa mote SCORE! Haaper dere hadde en fin jul og nyttaars feiring. Bilde oppdatering kommer naar jeg er tilbake i Kitwe i slutten av mnd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar